• Das Wirtschaftsportal von Handelszeitung und BILANZ
    • Abo
    • Newsletter
AbonnierenNewsletter
Handelszeitung
  • Rubriken
    • Startseite
    • Unternehmen
    • Beruf
    • Geld
    • Tech
    • Konjunktur
    • Politik
    • Panorama
  • Media
    • Dossiers
    • BrandReport
    • Specials
  • Services
    • E-Paper
    • Eventkalender
    • Finanzlexikon
    • Geldberatung
    • Kundenservice
    • Lohnrechner
    • Podcasts
    • Abo
Bilanz
  • Specials
    • Startseite
    • Die 300 Reichsten
    • Who is Who
    • Digital Shapers
    • Top Banker
    • Businesstalk
  • Services
    • E-Paper
    • Kundenservice
    • Abo
Handelszeitung Insurance
  • Rubriken
    • Startseite
    • Dossiers
    • Über uns
    • Anzeigen
  • Verbände
    • ASDA
    • FPVS
    • IAF
    • SIBA
    • SIRM
    • SVVG/FSAGA
  • Services
    • E-Paper
    • Kundenservice
    • HZ Insurance Newsletter
Sie lesen:

Teilen

Drucken

Kommentare

  1. Home
  2. Classic Cars

Classic Cars

Teilen

Drucken

Kommentare

Artikel teilen

Mail

Facebook

Twitter

LinkedIn

Xing

GetPocket

Die Classic-Car-Elite.

Veröffentlicht am 23.12.2020
The Ferrari 250 GTO, driven by Jean Blaton (Beurlys) and Langlois von Ophem exiting Mulsanne Corner during the 25 Hours of Le Mans race, Le Mans, June 1963. The car, entered by Ecurie Francorchamps, finished second overall and first in GT. (Photo by Klemantaski Collection/Getty Images)
Philip Walker driving his VERY RARE FORD GT40 ROADSTER in its maiden race during the 2007 Goodwood Revival Meeting at Goodwood Motor Racing Track in Sussex, England, UK. (Photo by Leo Mason/Popperfoto via Getty Images)
Ford GT40s in pit lane, Whitsun Trophy at The Goodwood Revival Meeting 14th Sept 2013 (Photo by Michael Cole/Corbis via Getty Images)
Start of the Royal Automobile Club TT Celebration showing Aston Martin DB4 GTs & Ferrari 250 GTO (Photo by Michael Cole/Corbis via Getty Images)
Ein Alfa Romeo 33 am legendären 1000-Kilometer-Rennen Targa Florio auf Sizilien.
Alfa Romeo 33 am 1000-Kilometer-Rennen auf dem Nürburgring: Ende der 1960er Jahre wurden 18 Stück gebaut, Preis heute: über 10 Millionen Franken
The Ferrari 250 GTO, driven by Jean Blaton (Beurlys) and Langlois von Ophem exiting Mulsanne Corner during the 25 Hours of Le Mans race, Le Mans, June 1963. The car, entered by Ecurie Francorchamps, finished second overall and first in GT. (Photo by Klemantaski Collection/Getty Images)
Philip Walker driving his VERY RARE FORD GT40 ROADSTER in its maiden race during the 2007 Goodwood Revival Meeting at Goodwood Motor Racing Track in Sussex, England, UK. (Photo by Leo Mason/Popperfoto via Getty Images)
Ford GT40s in pit lane, Whitsun Trophy at The Goodwood Revival Meeting 14th Sept 2013 (Photo by Michael Cole/Corbis via Getty Images)
Start of the Royal Automobile Club TT Celebration showing Aston Martin DB4 GTs & Ferrari 250 GTO (Photo by Michael Cole/Corbis via Getty Images)
Ein Alfa Romeo 33 am legendären 1000-Kilometer-Rennen Targa Florio auf Sizilien.
1|6

Alfa Romeo 33 am 1000-Kilometer-Rennen auf dem Nürburgring: Ende der 1960er Jahre wurden 18 Stück gebaut, Preis heute: über 10 Millionen Franken.

Quelle: Getty Images
Handelszeitung
Kontakt
  • AGB
  • Datenschutz
  • Impressum
  • Investigativ
  • Kontakt
  • Partner
  • Werbung
Services
  • Anmelden
  • Buchshop
  • E-Paper
  • Finanzlexikon
  • Geldberatung
  • Newsletter
  • Podcasts
Ringier Axel Springer Schweiz AG
  • Beobachter
  • Bolero
  • Glückspost
  • HZ Insurance
  • Handelszeitung
  • Illustré
  • PME Magazine
  • Schweizer Illustrierte
  • Schweizer Landliebe
  • Streaming
  • Style
  • TV 8
  • TV Star
  • TV2
  • TVvier
  • Tele